Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można składać poprzez:

- stronę www.FlowerStory.pl

- telefonicznie, dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta

- w siedzibie firmy

 

 

Jakie są metody płatności?

Do wyboru jest kilka metod płatności:

- e-przelewy

- płatność kartą kredytową i debetową

- przelew pocztowy

- przekaz bankowy

- Dotpay

- Przelewy24

- PayPal

- gotówka w siedzibie firmy      

 

 

Czy muszę się zarejestrować żeby złożyć zamówienie?

Nie, nie trzeba się rejestrować żeby móc złożyć zamówienie. Wystarczy, że podczas składania zamówienia, na samym początku zaznaczy się opcję „Zakupy jako gość”.

Polecamy jednak założenie konta na naszej stronie gdyż wiąże się to z samymi korzyściami takimi jak: rabaty, promocje, szybkie zakupy oraz informacje bieżące o przesyłce.

 

 

Czy można wysłać kwiaty anonimowo?

Tak, podczas składania zamówienia jest opcja „bilecik”, jeśli się ją zaznaczy można wpisać dowolną treść bilecika. Jeśli to pole zostanie puste, przesyłka będzie anonimowa.

 

 

Do której godziny muszę złożyć zamówienie aby mogło zostać zrealizowane tego samego dnia?

Zamówienia złożone do godziny 14:00 realizowane są tego samego dnia, jeśli jest już po godzinie 14:00 to prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta w celu upewnienia się czy zdołamy zrealizować zamówienie w tym dniu.

 

 

Ile kosztuje dostawa?

Dostawa na terenie Krakowa i okolic jest DARMOWA

 

 

Co w przypadku, jeśli adresata nie ma pod wskazanym adresem?

Jeśli pod wskazanym adresem nie zastaniemy nikogo, skontaktujemy się z adresatem telefonicznie w celu ustalenia dalszych czynności. Pracownik kwiaciarni poda się za kuriera z przesyłką tak aby nie zepsuć niespodzianki. Jeśli nie zostanie podany numer telefonu odbiorcy przesyłki, zamówienie będzie zostawione u sąsiada.

 

 

Czy jest możliwość dołączenia do bukietu  dodatków innych niż oferuje FlowerStory?

 Tak, aby dołączyć do bukietu inną niespodziankę konieczne będzie skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta.

 

 

Czy mogę zmienić ilość kwiatów w bukiecie?

Tak, Jeśli na karcie produktu nie będzie możliwości zmiany ilości kwiatów lub jego koloru, prosimy w takim wypadku skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

 

 

Na wszystkie inne pytania odpowiadamy pod numerem Biura Obsługi Klienta